să fugim în lume

Stăm tăcuți în întuneric, nu mai avem nimic de spus, ne-am epuizat toate gândurile. Am reușit să-mi descarc sufletul și mi-ai permis să-ți gust gândurile. Zâmbetul tău plânge și lacrimi sunt strivite între genele tale. Nu te teme, voi fi mereu lângă tine.

Cred că ar trebui să fugim.

Să descoperim o întreagă lume colorată, să ne trezim în fiecare zi în rai. Să ne trezim în fiecare dimineață cu raze de soare pe obraz și să adormim cu praf de stele în păr. Să ne învelim cu pasiune noapte după noapte. Să cumpărăm eternitatea. Vreau să gust eternitatea. Să mângâi orizontul. Să ne acoperim cu stropi de mare. Să căutăm comori. Să inventăm culori. Să ne iubim frumos.

M-am încălțat deja, vii?

 

9 thoughts on “să fugim în lume

  1. Pingback: să fugim în lume | douăzeci și nouă | Bun De Citit

Leave a Reply

