fără tine

 

Am adorat zâmbetul tău, am adorat când pur și simplu mă țineai de mână și îmi cereai permisiunea să te pierzi în lumea mea, întotdeauna ai reușit să intri și să cutreieri sufletul meu. Adoram cum hoinăreai pe străzile atunci colorate ale sufletului meu. Mă reîncărca faptul să te simt în mine.

Când iubirea noastră vorbea, parcă tot pământul era mut. Când iubirea noastră dansa, parcă iubeam în pași de vals.

Image

Și într-un moment de slăbiciune, când am clipit ai dispărut.

Acum tu nu mai ai timp să mă asculți. Acum tu nu mai ai timp să te uiți la mine. Nu vrei să vezi iubirea din ochii mei, pentru că te-ar speria, dar cred că mai mult nu vrei ca eu să văd sufletul tău răcit și indiferent.
Acum nu îți mai pot spune noapte bună și nu îți mai pot colora visele nopțile târzii. Nu te mai pot ține de mână, să te port deasupra norilor, să îți arăt unde razele de soare încă sunt în stare să prindă culoare. Nu te mai pot purta prin nisipul ars și nu îți mai pot arăta cum să asculți marea. Am vrut să îți ărat cum să dansezi cu soarele, cum să asculți secretele nopții, cum să auzi liniștea, cum să trăiești, cum să vezi căldura ochilor mei somnoroși dimineața devreme.
Nu mai am voie să aduc vorba despre promisiunile tale, deja pierdute în viitor. Îți amintești când ai zis că totul o să fie perfect după vară? Că o să ne întâlnim oricând vrem noi, că o să fim împreună zi și noapte? Am trecut și de asta, la ce bun? Uite că a trecut vara, a venit toamna și lucrurile nu s-au schimbat. A trecut și toamna.

Am obosit. Nu mai am puterea de atunci. Am obosit să mă simt fără putere de fiecare dată când mă gândesc la tine și mă gândesc tot timpul. Am obosit luptând singură, atunci luptam în doi și ne-am promis că dacă unul cade, cădem amândoi. Îți amintești?
Inima mea a luat-o razna, strigă sperând să auzi, dar din nou ești departe, iar sufletul meu în căutarea ta începe deja să se rătăceasca. Clipelor din vis și promisiunilor pierdute le port doliu și totuși încă cred într-o minune.

Dar oare îți mai pasă?

Ştiu că n-ar trebui să mă las dusă de val, dar nu mă pot abţine. Am întotdeauna momente, pe cât de ridicole pe atât de dulci, în care cred într-o minune.

Mai contează care a iubit mai mult? Care a iubit mai intens? Mai contează care a greșit de mai multe ori? Care pe care n-a înțeles?

Miile de scuze acum nu-și au rost, mă trezeam de prea multe ori verificând dacă mai ești lângă mine și tu nu erai, plecai spre o viață nouă.

Păcat că numai tu aveai puterea de a calma furtuna, dar o sa învăț să o controlez și singură. O să cresc și o să îmi amintesc cum să zâmbesc și fără tine. O să învăț să îmi port de grijă și să merg înainte și fără tine.

 

9 thoughts on “fără tine

  1. ,,Când iubirea noastră vorbea, parcă tot pământul era mut. Când iubirea noastră dansa, parcă iubeam în pași de vals.”
    Si totul s-a pierdut atunci cand ai clipit?
    Acum stiu cu adevarat ca, timpul petrecut cu persoana speciala dureaza o clipa, chiar de clipa inseamna ani. Si poate insemna oricat.

    • Când iubești totul se măsoară în clipe, iubirea ține o clipă și totul se poate pierde tot într-o singură clipă. Simți adevărata valoare a clipei, când se pierde și toată suferința parcă ține de o veșnicie și nici nu are de gând să plece prea curând..
      Cum ai zis tu, timpul frumos durează o clipă, chiar de sunt ani și durerea de după o veșnicie, chiar de sunt numai zile.

      • Inca astept clipa de dupa clipa. Si cred ca asteptarea mea dureaza de o vesnicie. Sper ca vesnicia se va sfarsi candva, intr-o clipa ce va dura tot restul vietii.
        Acesta este cadoul pe care l-am cerut lui Mos Craciun sa mi-l puna sub brad. Si daca nu il voi primi in Ajunul de anul acesta, poate il voi primi intr-unul din anii viitori.

Leave a Reply

