condițional-optativ

Image

Te-aș îmbrățișa.

Te-aș ține în brațe până m-aș convinge că nu vei mai pleca niciodată de lângă mine. Te-aș ține strâns, pentru că știu că în orice moment te vei ridica și vei ieși pe ușă. Aș sta zile în șir și aș asculta mesajele ascunse în inima ta. Ți-aș mângâia privirea cu șoapte dulci. Ți-aș alunga teama, te-aș ascunde între brațele și bătăile inimii mele, unde ai fi în siguranță pentru totdeauna. Inima mea ar bate mai repede, ar bate cât pentru amândoi.

Te-aș dezbrăca.

Mi-e dor de textura pielii tale, de căldura corpului, întotdeauna lipit de mine. Mi-aș plimba degetele pe trupul tău gol, provocând furnicături la fiecare atingere, aprinzând dorința. Dorința de a ne pierde în întuneric, dorința de a uita de noi între îmbrățișare și sărut.

Te-aș săruta.

Când dorința îmi va domina toate gândurile te voi săruta. Ne-am pierde într-un sărut etern. Trupurile noastre dezgolite, buzele tale cărnoase cautând disperat punctele interzise. Mi-aș dori acum ca și inima ta să bată mai repede, să bată și pentru mine. Pierde-mă în sărutări, mângâie-mi și tu privirea cu vorbe dulci și jură-mi iubire.

M-aș furișa înapoi în sufletul tău, înapoi sub pielea ta. Mi-aș pierde sufletul în carnea ta și ori de câte ori vei crea o distanță între noi, eu voi fi acolo, voi fi cu tine.

M-aș uita în ochii tăi în cele mai frumoase dimineți târzii cu mirosul iernii și ți-aș zâmbi somnoros.

Îmi doresc să rămâi…

Leave a Reply

